Tornen els tallers d’informàtica i internet a la Biblioteca!!

Després de l’èxit de les últimes edicions la Biblioteca ha organitzat un taller d’informàtica i un taller d’internet durant els mesos d’octubre, novembre i desembre, per tal d’iniciar els usuaris de la Biblioteca que ho desitgin en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.

Taller d’iniciació bàsica a la informàtica (adreçat a usuaris sense coneixements d’informàtica):
Continguts: conèixer l’ordinador i els seus perifèrics i crear i guardar un document.

Dates:
-1r torn: 2 d’octubre, de 17 a 19 h.
-2n torn: 6 de novembre, de 17 a 19 h.
-3r torn: 4 de desembre, de 17 a 19 h.

Taller d’iniciació bàsica a Internet (adreçat a usuaris amb coneixements bàsics d’informàtica):
Continguts: conèixer què és internet, els diferents exploradors i buscadors, i com fer-se un correu electrònic i un compte de facebook.

Dates:
-1r torn: 9 d’octubre, de de 17 a 19 h.
-2n torn: 13 de novembre, de de 17 a 19 h.
-3r torn: 11 de desembre, de 17 a 19 h.

Els tallers són gratuïts i el nombre de places és limitat.

Normativa:
-Les persones interessades en participar als tallers cal que s’inscriguin prèviament, omplint una butlleta d’inscripció que podran sol·licitar a la sala d’audiovisuals de la Biblioteca.
-La Biblioteca contactarà amb els inscrits per confirmar la disponibilitat de places.
-Les persones que no es puguin inscriure en aquests tallers per falta de places, tindran prioritat en properes edicions del taller.
-Els usuaris inscrits al taller que no assisteixin a alguna de les sessions, sense justificació, quedaran exclosos a participar en propers tallers organitzats per la Biblioteca.