Programació d’activitats: del 22 al 28 de setembre

Dimarts 23 de setembre

Taller de punts de llibre per a la Marató de la sang per a nens i nenes a partir de 5 anys. Activitat a càrrec de Rosa Franco de Traç Tallers educatius. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o bé enviant un correu a bplleida.cultura@gencat.cat. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Dimecres 24 de setembre

Marató de donació de sang. Ho organitza: Banc de sang i de teixits. Horari: de 10 a 22 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Divendres 26 de setembre
“Salut mental i serveis socials. La importància dels recursos socials en el funcionament de la Xarxa de Salut Mental”. Conferència a càrrec de Claudi Camps, director assistencial de la Xarxa de Salut Mental i Addiccions de les comarques gironines. Places limitades. Cal inscripció prèvia a DIXIT Lleida. Ho organitza: DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials. Horari: 12 h. Lloc: Sala d’actes

Exposicions

“Exposició commemorativa del 20è Aniversari de l’Associació Arts de Ponent”. Exposició d’obres d’artistes d’aquesta associació per celebrar el 20è aniversari. Ho organitza: Associació Arts de Ponent. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: de l’1 al 24 de setembre de 2014.

“Flappers”, d’Andrea Michaelsson (Btoy). Mural d’art urbà de grans dimensions d’aquesta jove artista barcelonina inspirat en les flappers, les dives del Hollywood dels anys 20, dones joves que van marcar un nou estil i una nova estètica, i que van revolucionar la societat en el període d’entreguerres, tant als Estats Units com a Europa. Ho organitza: Ajuntament d’Agramunt. Lloc: Claustre de l’hemeroteca.
Calendari: del 25 de setembre al 8 d’octubre.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat