Taller infantil de confecció de punts de llibre

La Biblioteca ha organitzat un taller de confecció de punts de llibre que es realitzarà el dia 23 de setembre a les 18 h amb motiu de la Marató de donació de sang que es farà a la Biblioteca el dia 24.

El taller està adreçat a nens i nenes a partir de 5 anys i té l’objectiu de conscienciar els infants i els seus pares de la importància de ser donant de sang en l’edat adulta.

Els participants realitzaran 3 punts de llibre, un per a ells i els altres 2 seran per obsequiar als donants de la Marató de donació de sang que es farà el dia 24 de setembre a la Biblioteca.

El taller anirà a càrrec de Rosa Franco, de Traç tallers creatius, és gratuït i les places son limitades. Per participar-hi, cal inscriure’s prèviament a l’Àrea Infantil i Juvenil de la Biblioteca, o bé, enviar un correu electrònic a bplleida.cultura@gencat.cat.

Us hi esperem!