Exposició “Espais de Culte a Catalunya” a la Biblioteca

Un espai de culte no és simplement un lloc o un recinte permanent, habitual o ocasional dedicat a una activitat humana, sinó un lloc on la dona i l’home intenten albirar i si poden, experimentar aquella realitat no espai-temporal i no pertanyent a l’univers que és Déu.

En aquesta mostra, un reconegut fotògraf, Ramon Manent i Rodon, ens mostra on exerceixen la llibertat religiosa i de culte els individus i les comunitats religioses a Catalunya. La seva resposta és una proposta visual i estètica remarcable per la varietat de confessions i religions, per l’ús dels espais més diversos i perquè el fotògraf ha sabut captar en les seves fotografies la mistagògia que tot fet religiós pressuposa i crea.

Aquesta exposició, organitzada pel Bisbat de Lleida i promoguda per la Direcció General d’Afers Religiosos amb el suport de l’Associació Amics de la Unesco de Lleida per al diàleg interreligiós, es podrà veure al Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil del 3 al 31 d’octubre de 2014. La inaguració serà el divendres 3 d’octubre a les 19 h.

Us convidem a vistar-la!