Programació d’activitats: del 29 de setembre al 5 d’octubre

Dimarts 30 de setembre
Sessió de formació i assessorament sobre participació i TIC per al personal de la Coordinació Territorial de Joventut de Lleida. Ho organitza: Coordinació Territorial de Joventut de Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Dimecres 1 d’octubre

Mòstra de Cinèma Occitan 2014. Projecció dels documentals “Le bolanger de Sant Prict” (18 min.) i “Raymond Lagardère. Gemèir de Gasconha” (45 min.). Ho organitza: Serveis Territorials de Política Lingüística a Lleida. Hi col•labora: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dijous 2 d’octubre

Taller d’iniciació bàsica a la informàtica. Cal inscripció prèvia a l’Àrea d’Audiovisuals (1a planta). Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17 h. Lloc: Aula de formació.

Divendres 3 d’octubre
CANCEL•LAT. II Nit de la Llengua al Món Digital. Marató d’edició de continguts a la Viquipèdia per al projecte 300 fets de llengua. Cal inscripció prèvia a comunicacio@wikimedia.cat.
Ho organitza: Serveis Territorials de Polítia Lingüística a Lleida. Hi col•labora: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Àrea de referència.

Inauguració de l’exposició “Espais de Culte a Catalunya”.
Ho organitza: Bisbat de Lleida amb el suport de l’Associació Amics de la Unesco de Lleida per al diàleg interreligiós. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Exposicions

Flappers”, d’Andrea Michaelsson (Btoy). Mural d’art urbà de grans dimensions d’aquesta jove artista barcelonina inspirat en les flappers, les dives del Hollywood dels anys 20, dones joves que van marcar un nou estil i una nova estètica, i que van revolucionar la societat en el període d’entreguerres, tant als Estats Units com a Europa. Ho organitza: Ajuntament d’Agramunt. Lloc: Claustre de l’hemeroteca.

Calendari: del 25 de setembre al 8 d’octubre de 2014.

“Espais de culte a Catalunya”. Mostra de fotografies del fotògraf Ramon Manent i Rodon, sobre com exerceixen la llibertat religiosa i de culte els individus i les comunitats religioses a Catalunya.

Ho organitza: Bisbat de Lleida amb el suport de l’Associació Amics de la Unesco de Lleida per al diàleg interreligiós. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Calendari: del 3 al 31 d’octubre de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat