Programació d’activitats: del 20 al 26 d’octubre

Dilluns 20 d’octubre

“Els nous canals de sanació”. Xerrada a càrrec de Rubén Escartín Pascual, terapeuta, expert en Bioenergètica Universal i canalitzador. Imprescindible reservar plaça al telèfon 665944414 o a l’adreça info@oroalquimia.com. Aforament limitat. Ho organitza: Associació per a la Pràctica i l’Estudi de la Bioenergètica. Horari: 18’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 21 d’octubre
Curs de formació d’alfabetització digital. Adreçat a usuaris de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Presentació del llibre Dragal I. L’herència del drac, d’Elena Gallego Abad, a càrrec de Montse Sanjuan, Lluís Pagès i l’autora. Ho organitza: Pagès editors. Horari: 18 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimecres 22 d’octubre

Visita escolar. Institut La Mitjana. Horari: 10 i 11 h.

Cicle de cinema tardor 2014 “Meryl Streep”. Projecció de la pel•lícula “Secretos compartidos” del director Ben Younger. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17’30 h. Lloc: Sala de projeccions. Aforament limitat.

Dijous 23 d’octubre

Visita escolar. CEIP Carrassumada (Torres de Segre). Horari: 10 h.

Dissabte 25 d’octubre
Presentació del llibre Madres en red. Del lavadero a la blogosfera, de Mariona Visa i Cira Crespo, a càrrec del pediatre Ramon Capdevila i les autores. Ho organitza: Editorial Clave intelectual. Horari: 11’30 h. Lloc: Bebeteca.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra La playa de los ahogados, de Domingo Villar. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“El teatre català independent (1970-1980). Col•lecció de cartells de Carles Gausachs”. Mostra de cartells promocionals d’obres de teatre d’una de les col•leccions més completes de Catalunya i l’Estat espanyol que reflecteix la vitalitat del teatre català a la dècada dels 70. Ho organitza: Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Hi col•laboren: Diputació de Lleida, Institut d’Estudis Ilerdencs. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 9 al 26 d’octubre de 2014.

“Espais de culte a Catalunya”. Mostra de fotografies del fotògraf Ramon Manent i Rodon, sobre com exerceixen la llibertat religiosa i de culte els individus i les comunitats religioses a Catalunya. Ho organitza: Bisbat de Lleida amb el suport de l’Associació Amics de la Unesco de Lleida per al diàleg interreligiós. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 3 al 31 d’octubre de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat