Hora del conte “Com treballar la interculturalitat: Àfrica”

El dia 28  d’octubre a les 18:00 hores realitzarem l’hora del conte amb el tema Com treballar la interculturalit: Àfrica.

A través  de diferents contes i narracions sobre l’Àfrica tindrem els ulls bem oberts per descobrir l’entorn d’aquest magnífic continent ple de contrastes naturals i d’animals de tots colors que van i vénen en tots els sentits.

L’objectiu d’aquesta activitat és intentar apropar-vos a les costums i les tradicions d’aquesta part del món mitjançant l’explicació d’uns contes que ens permetran conèixer la forma de vida de molts nens i nenes que viuen en aquest continent.

Els millors aliats per treballar la interculturalitat són els contes i per això us hem confeccionat la guia Com treballar la interculturalitat – Àfrica, amb contes que podeu trobar a la biblioteca i que podeu endur-vos en préstec.

Recordeu que cal inscripció prèvia!!