Programació d’activitats: del 27 d’octubre al 2 de novembre

Dimarts 28 d’octubre
Curs sobre participació i TIC. Sessió d’assessorament per al personal de la Coordinació Territorial de Joventut de Lleida. Ho organitza: Coordinació Territorial de Joventut de Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Hora del conte. Com treballar la interculturalitat: contes sobre Àfrica, a càrrec de Xosse Nofre, responsable de l’Àrea Infantil i Juvenil de la Biblioteca. Activitat adreçada a nens i nenes a partir de 3 anys. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o bé a través del correu bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca.

Dimecres 29 d’octubre
Curs de formació d’alfabetització digital. Adreçat a usuaris de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Visita escolar. IES Baix Cinca. Horari: 10 h.

Dijous 30 d’octubre

“Amb veu de dona”. Taula rodona sobre literatura i dol, a càrrec de diverses escriptores de llibres sobre dol i expertes en dol. Aforament limitat. Es prega reservar plaça als telèfons 973501503 i 639610603 o per mail a info@serveidedolponent.org.
Ho organitza: Servei de suport al dol de Ponent. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Inauguració de l’exposició “4: Michelle Heon, Gilles Morissette, Francesc Bordas, Glòria Massana”. Ho organitza: Oficina del Quebec a Barcelona, Dawson College, Serveis territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra La playa de los ahogados, de Domingo Villar. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“4: Michelle Heon, Gilles Morissette, Francesc Bordas, Glòria Massana”. Mostra col•lectiva d’escultures, fotomuntatges i instal•lacions de quatre artistes quebequesos i catalans. Ho organitza: Oficina del Quebec a Barcelona, Dawson College, Serveis territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 30 d’octubre al 12 de desembre de 2014.

“Espais de culte a Catalunya”. Mostra de fotografies del fotògraf Ramon Manent i Rodon, sobre com exerceixen la llibertat religiosa i de culte els individus i les comunitats religioses a Catalunya. Ho organitza: Bisbat de Lleida amb el suport de l’Associació Amics de la Unesco de Lleida per al diàleg interreligiós. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 3 al 31 d’octubre de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat