La Biblioteca acull l’exposició “4: Michelle Heon, Gilles Morissette, Glòria Massana i Francesc Bordas”

El decidit compromís d’aquest equipament per la cultura i la creació presenta en aquesta ocasió la mostra col·lectiva de quatre artistes quebequesos i catalans: Michelle Heon, Gilles Morissette, Glòria Massana i Francesc Bordas, on l’art juga amb la seva singular arquitectura.

Així, en aquesta exposició, es podran veure diferents obres d’aquests quatre artistes, principalment escultures, fotomuntatges i instal·lacions, que ens permetran conèixer la singularitat tècnica de cada obra i el propi llenguatge plàstic de cada creador, que dialoga amb la resta de creadors sota l’aixopluc del claustre de la Biblioteca Pública de Lleida.

La inauguració tindrà lloc el dijous 30 d’octubre a les 19 h, i l’exposició es podrà veure fins el dia 12 de desembre de 2014.

Us la recomanem!