Programació d’activitats: del 3 al 9 de novembre

Dimarts 4 de novembre
Curs de formació d’alfabetització digital. Adreçat a usuaris de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Dimecres 5 de novembre

Sessió de ioga per a nadons. Activitat adreçada a famílies usuàries de les ludoteques de l’Ajuntament de Lleida. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 16 h. Lloc: Bebeteca

Tertúlia literària. Ho organitza: Grup de tertúlia literària. Coordina: Isabel Baró. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Inauguració de l’exposició del Concurs de Fotografia VI Memorial Xavier Aluja i de l’exposició de pintures i dibuixos de Manolo Zamora Buenafuente. Ho organitza: Associació de la Festa de Moros i Cristians de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Dijous 6 de novembre

Visita escolar. CEIP La Ginesta. Horari: 10 h.

Taller d’iniciació bàsica a la informàtica. Adreçat a usuaris sense coneixements d’informàtica. Cal inscripció prèvia a l’Àrea d’Audiovisuals. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17 h. Lloc: Aula de formació.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània
Debat virtual entorn l’obra La playa de los ahogados, de Domingo Villar. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Concurs de Fotografia VI Memorial Xavier Aluja i exposició de pintures i dibuixos de Manolo Zamora Buenafuente”. Exposició dels cartells presentats al Concurs de Fotografia i exposicio de dibuixos i pintures del fester Manolo Zamora Buenafuente relacionats amb la Festa de Moros i Cristians.
Ho organitza: Associació de la Festa de Moros i Cristians de Lleida.
Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 5 al 28 de novembre de 2014.

“4: Michelle Heon, Gilles Morissette, Francesc Bordas, Glòria Massana”. Mostra col•lectiva d’escultures, fotomuntatges i instal•lacions de quatre artistes quebequesos i catalans. Ho organitza: Oficina del Quebec a Barcelona, Dawson College, Serveis territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 30 d’octubre al 12 de desembre de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat