Inici de les obres de reparació de l’edifici

Aquesta setmana s’han iniciat els treballs de reparació de varies esquerdes i fissures que afecten a les façanes i a l’interior de l’edifici de la Biblioteca. Encara que els desperfectes no representen cap risc estructural, malmeten de manera significativa l’estat de conservació de l’edifici.

Aquesta obra, promoguda pel Ministerio de Educación, Cultura y Deporte a través de la seva Gerencia de Infraestructuras y Equipamientos, ha estat adjudicada a la constructora “Mabeco rehabilitaciones S.L.” per un import de 48.765,78 euros i té una durada prevista de 4 setmanes.

Des de la Biblioteca se senyalitzaran i aïllaran les àrees on es realitzaran els treballs interiors i, en la mesura que sigui possible, s’intentarà no tancar cap servei per tal de minimitzar al màxim els inconvenients que es pugui causar als usuaris.