Programació d’activitats: del 10 al 16 de novembre

Dilluns 10 de novembre

“La Guerra de Successió a les Terres de Ponent”. Xerrada a càrrec d’Adrià Cases Ibañez. Activitat dins el cicle “Conferències sobre els centenaris”. Ho organitza: Centre d’Estudis Comarcals del Segrià. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 11 de novembre
Curs sobre participació i TIC. Sessió d’assessorament per al personal de la Coordinació territorial de joventut. Ho organitza: Coordinació territorial de joventut. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Sessió de ioga per a nadons. Activitat adreçada a famílies usuàries de les ludoteques de l’Ajuntament de Lleida. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Bebeteca.

Visita escolar. INS Castell dels Templers. Horari: 10 h.

Hora del conte. “Els contes populars i els valors”, a càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida. Activitat adreçada a nens i nenes a partir de 3 anys. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o bé al correu bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Hi col•labora: Facultat de Ciències de l’Educació de la UdL. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca.

Escoltem… els inicis de la música contemporània, a càrrec de David Esterri “Lo Pardal roquer”, professor, compositor i músic lleidatà. Primera sessió d’aquest cicle que té l’objectiu d’entendre la música de finals del s. XIX i principis del s. XX, parlant d’autors com Debussy, Shoenberg i Stravinski. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala d’actes.

Trobada del grup de lectura de novel•la negra entorn el títol El halcón maltés, de Dashiell Hammett. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Dimecres 12 de novembre
Curs de formació d’alfabetització digital. Adreçat a usuaris de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Cicle de cinema tardor 2014 “Meryl Streep”. Projecció de la pel•lícula “El diablo viste de Prada” del director David Frankel.
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17’30 h. Lloc: Sala de projeccions. Aforament limitat.

Dijous 13 de novembre

Taller d’iniciació bàsica a internet. Adreçat a usuaris amb coneixements bàsics d’informàtica. Cal inscripció prèvia a l’Àrea d’Audiovisuals. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17 h. Lloc: Aula de formació.

Divendres 14 de novembre
Reserva d’espai. Col•legi Sant Jordi. Horari: 10 h. Lloc: Bebeteca.

Dissabte 15 de novembre

“Idees per a resoldre conflictes amb els infants (de 4 a 12 anys)”. Xerrada a càrrec de Gemma Solé, psicòloga. Activitat adreçada a pares i mares. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o bé al correu bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Hi col•labora: Teràpies Naturals Lleida. Horari: 11’30. Lloc: Bebeteca.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra La playa de los ahogados, de Domingo Villar. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Concurs de Fotografia VI Memorial Xavier Aluja i exposició de pintures i dibuixos de Manolo Zamora Buenafuente”. Exposició dels cartells presentats al Concurs de Fotografia i exposicio de dibuixos i pintures del fester Manolo Zamora Buenafuente relacionats amb la Festa de Moros i Cristians. Ho organitza: Associació de la Festa de Moros i Cristians de Lleida.
Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Calendari: del 5 al 28 de novembre de 2014.

“4: Michelle Heon, Gilles Morissette, Francesc Bordas, Glòria Massana”. Mostra col•lectiva d’escultures, fotomuntatges i instal•lacions de quatre artistes quebequesos i catalans. Ho organitza: Oficina del Quebec a Barcelona, Dawson College, Serveis territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Calendari: del 30 d’octubre al 12 de desembre de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat