Programació d’activitats: del 17 al 23 de novembre

Dimarts 18 de novembre
Curs de formació d’alfabetització digital. Adreçat a usuaris de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn el títol Mi família y otros animales, de Gerald Durrell. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Dimecres 19 de novembre

Visita escolar. Col•legi Episcopal. Horari: 11 h.

Trobada del grup de lectura de novel•la històrica entorn l’obra Jo confesso, de Jaume Cabré. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Dijous 20 de novembre

Taller de formació d’usuaris en l’ús del catàleg ARGUS. Adreçat a usuaris amb coneixements d’informàtica. Cal inscripció prèvia a l’Àrea d’Audiovisuals. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Aula de formació.

Divendres 21 de novembre

Reserva d’espai. Escola bressol Centre històric. Horari: 10 h. Lloc: Bebeteca.

Dissabte 22 de novembre

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn l’obra Plans de futur, de Màrius Serra. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra La playa de los ahogados, de Domingo Villar. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Concurs de Fotografia VI Memorial Xavier Aluja i exposició de pintures i dibuixos de Manolo Zamora Buenafuente”. Exposició dels cartells presentats al Concurs de Fotografia i exposicio de dibuixos i pintures del fester Manolo Zamora Buenafuente relacionats amb la Festa de Moros i Cristians. Ho organitza: Associació de la Festa de Moros i Cristians de Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 5 al 28 de novembre de 2014.

“4: Michelle Heon, Gilles Morissette, Francesc Bordas, Glòria Massana”. Mostra col•lectiva d’escultures, fotomuntatges i instal•lacions de quatre artistes quebequesos i catalans. Ho organitza: Oficina del Quebec a Barcelona, Dawson College, Serveis territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 30 d’octubre al 12 de desembre de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat