Programació d’activitats: del 24 al 30 de novembre

Dilluns 24 de novembre
Presentació del llibre Un Bécquer menos conocido: de ‘La hija del poeta’ a ‘Les filles del poeta’, de Carlos Rizos, a càrrec de l’autor, de l’editor i Àngels Santa, professora de la UdL. Ho organitza: Pagès editors. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 25 de novembre

Hora del Conte. “Com treballar la solidaritat i la cooperació”, a càrrec d’Ivan Rabasa. Activitat adreçada a nens i nenes a partir de 3 anys. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o bé a través del correu bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca.

“L’alliberament d’un silenci”. Xerrada sobre el risc de violència contra la dona a càrrec de la psicòloga Dolors Zapata. Ho organitza: Sectorial d’Igualtat, drets civils i gent gran de Convergència Democràtica de Catalunya. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimecres 26 de novembre
Curs de formació d’alfabetització digital. Adreçat a usuaris de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Dijous 27 de novembre

Visita escolar. Col•legi Lestonnac. Horari: 10 h.

Com llegir el teatre, amb Núria Casado. Sessió sobre lectura teatral a través de l’obra El projecte Dànau. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18’30 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de col•lecció local.

Divendres 28 de novembre

Reserva d’espai. CEIP Pràctiques 1. Horari: 10 h. Lloc: Bebeteca.

Presentació del projecte “Femení plural: històries de vida de dones immigrades”. A càrrec de Rosa Maria Giralt, mestra, escriptora i sindicalista, i Mireia González, postgraduada en tècniques i mitjans de comunicació. Cal inscripció prèvia a DIXIT Lleida, tel. 973703663. Ho organitza: Serveis territorials de Benestar social i família a Lleida, DIXIT Centre de documentació i serveis socials. Horari: 12 h. Lloc: Sala d’actes.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra La playa de los ahogados, de Domingo Villar. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Concurs de Fotografia VI Memorial Xavier Aluja i exposició de pintures i dibuixos de Manolo Zamora Buenafuente”. Exposició dels cartells presentats al Concurs de Fotografia i exposicio de dibuixos i pintures del fester Manolo Zamora Buenafuente relacionats amb la Festa de Moros i Cristians. Ho organitza: Associació de la Festa de Moros i Cristians de Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 5 al 28 de novembre de 2014.

“4: Michelle Heon, Gilles Morissette, Francesc Bordas, Glòria Massana”. Mostra col•lectiva d’escultures, fotomuntatges i instal•lacions de quatre artistes quebequesos i catalans. Ho organitza: Oficina del Quebec a Barcelona, Dawson College, Serveis territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 30 d’octubre al 12 de desembre de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat