Et convidem a participar al concurs fotogràfic #Escorxallibres

El Teatre Municipal de l’Escorxador, el col·lectiu Igers Lleida, les companyies Zum Zum Teatre, La Baldufa Teatre i Festuc Teatre, i la Biblioteca Pública convoquen un concurs de fotografies a Twitter, Facebook i Instagram per promocionar la lectura de les obres en les quals s’han basat els espectacles de les companyies teatrals que es podran veure al mes de gener al Teatre de l’Escorxador: Tomàs i el llapis màgic, Pinocchio, Jack i la mongetera màgica.

El concurs consisteix en publicar a les xarxes Twitter, Facebook o Instagram, fotografies fetes amb dispositius mòbils on hi apareguin algun dels 3 llibres o alguna cosa relacionada amb les històries en què s’han inspirat els espectacles esmentats. Amb la publicació de la fotografia cal incloure-hi les etiquetes #bplleida, #igerslleida i #escorxagram, i una etiqueta corresponent a la companyia que representi l’espectacle del llibre escollit per a la fotografia: #ZumZumTeatre, #BaldufaTeatre, o bé #FestucTeatre.

L’únic requisit per a participar-hi és ser seguidor de tots els convocants a la xarxa que s’hagi triat per participar:

-A Twitter: @bplleida, @igerslleida, @ZumZumTeatre, @BaldufaTeatre, @FestucTeatre i @teatrescorxador.

-A Facebook: Biblioteca Pública de Lleida, Zum-zum teatre, Companyia de Comediants La Baldufa, Festuc Teatre Companyia, Teatre Municipal de l’Escorxador.

-A Instagram: @igerslleida, @teatrescorxador.

El termini per participar al concurs és de l’1 de desembre de 2014 al 4 de gener de 2015, i durant aquest periode es podran trobar exemplars de les tres obres a l’Àrea Infantil i Juvenil.

Es premiaran un total de 9 fotografies: 3 per a cada espectacle, 1 per a cada xarxa social.

Consulteu aquí les bases del concurs.