Programació d’activitats: de l’1 al 7 de desembre

Dilluns 1 de desembre
Sessió informativa sobre la Llei de la transparència Horari: 18’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 2 de desembre
Lloc: Aula de formació.

Inauguració de l’exposició “Concurs de fotografia ‘La meva mascota’”. Ho organitza: Col•legi de Veterinaris de la Demarcació de Lleida, Consell de Veterinaris de Catalunya i AIAC (Arxiu d’identificació d’Animals de Companyia). Hi col•labora: Departament de Cultura, SSTT a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19’30 h.

Dimecres 3 de desembre
Curs de formació d’alfabetització digital. Adreçat a usuaris de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Visita escolar. Col•legi Siloé. Horari: 12’30 h.

Tertúlia literària.
Ho organitza: Grup de tertúlia literària. Coordina: Isabel Baró. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Dijous 4 de desembre
Visita escolar. Col•legi Lestonnac. Horari: 10 h.

Taller d’iniciació bàsica a la informàtica. Adreçat a usuaris sense coneixements d’informàtica. Cal inscripció prèvia a l’Àrea d’Audiovisuals. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17 h. Lloc: Aula de formació.

Divendres 5 de desembre

Reserva d’espai. CEIP Pràctiques 1. Horari: 10 h. Lloc: Bebeteca.

Presentació de la guia “Què podem fer des dels serveis socials bàsics davant les drogodependències?”, a càrrec del director dels SSTT del DIXIT i amb la intervenció de l’Associació Promoció i Desenvolupament Social. Cal inscripció prèvia a DIXIT Lleida, tel. 973703663. Ho organitza: Subdirecció General d’Anàlisi i Programació de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials i DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials Horari: 12 h. Lloc: Sala d’actes.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra Fahrenheit 451, de Ray Bradbury.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. De l’1 de desembre de 2014 al 31 de gener de 2015.

Exposicions

“Concurs de Fotografia ‘La meva mascota’. Mostra de les fotografies presentades al concurs ‘La meva mascota’ organitzat amb motiu del 25è Aniversari de l’AIAC (Arxiu d’identificació d’Animals de Companyia). Ho organitza: Col•legi de Veterinaris de la Demarcació de Lleida, Consell de Veterinaris de Catalunya i AIAC (Arxiu d’identificació d’Animals de Companyia). Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: de l’1 al 13 de desembre de 2014.

“4: Michelle Heon, Gilles Morissette, Francesc Bordas, Glòria Massana”. Mostra col•lectiva d’escultures, fotomuntatges i instal•lacions de quatre artistes quebequesos i catalans. Ho organitza: Oficina del Quebec a Barcelona, Dawson College, Serveis territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 30 d’octubre al 12 de desembre de 2014.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat