Programació d’activitats del 8 al 14 de desembre de 2014

Dimarts 9 de desembre
Curs de formació d’alfabetització digital. Adreçat a usuaris de Creu Roja Lleida.
Ho organitza: Creu Roja Lleida.
Lloc: Aula de formació.

Hora del conte. “Contes de la guerra i la pau”, a càrrec de Jaume Belló. Activitat adreçada a nens i nenes a partir de 3 anys. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o bé al correu bplleida.cultura@gencat.cat.
Horari: 18 h.
Lloc: Bebeteca.

Escoltem… els inicis de la música contemporània, a càrrec de David Esterri “Lo Pardal roquer”, professor, compositor i músic lleidatà. Tercera i última sessió d’aquest cicle que té l’objectiu d’entendre la música de finals del s. XIX i principis del s. XX, parlant d’autors com Debussy, Shoenberg i Stravinski.
Horari: 18 h.
Lloc: Sala d’actes.

Dimecres 10 de desembre
Curs de formació d’alfabetització digital.
Adreçat a usuaris de Creu Roja Lleida.
Ho organitza: Creu Roja Lleida.
Lloc: Aula de formació.

Cicle de cinema tardor 2014 “Meryl Streep”. Projecció de la pel·lícula “No es tan fácil” de la directora Nancy Meyers.
Horari: 17’30 h.
Lloc: Sala de projeccions. Aforament limitat.

Dijous 11 de desembre
Curs sobre participació i TIC.
Sessió de formació adreçada al personal de la Coordinació Territorial de Joventut.
Ho organitza: Coordinació Territorial de Joventut.
Lloc: Aula de formació.

Taller d’iniciació bàsica a internet. Adreçat a usuaris amb coneixements bàsics d’informàtica. Cal inscripció prèvia a l’Àrea d’Audiovisuals.
Horari: 17 h.

Divendres 12 de desembre
Reserva d’espai.
Escola bressol del Centre Històric.

Dissabte 13 de desembre
Ioga familiar.
Taller adreçat a pares, mares i fills, a càrrec de Salvador Carles. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o bé al correu bplleida.cultura@gencat.cat.
Horari: 11’30 h.
Lloc: Bebeteca.

Grup de lectura virtual de novel·la contemporània
Debat virtual entorn l’obra Fahrenheit 451, de Ray Bradbury.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.
De l’1 de desembre de 2014 al 31 de gener de 2015.

“Concurs de Fotografia ‘La meva mascota’”.
Mostra de les fotografies presentades al concurs ‘La meva mascota’ organitzat amb motiu del 25è Aniversari de l’AIAC (Arxiu d’identificació d’Animals de Companyia).
Ho organitza: Col·legi de Veterinaris de la Demarcació de Lleida, Consell de Veterinaris de Catalunya i AIAC (Arxiu d’identificació d’Animals de Companyia).
Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: de l’1 al 13 de desembre de 2014.

“4: Michelle Heon, Gilles Morissette, Francesc Bordas, Glòria Massana”. Mostra col·lectiva d’escultures, fotomuntatges i instal·lacions de quatre artistes quebequesos i catalans.
Ho organitza: Oficina del Quebec a Barcelona, Dawson College, Serveis territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 30 d’octubre al 12 de desembre de 2014.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul·lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.