Taller de ioga familiar

El dia 13 de desembre a les 11’30 del matí realitzarem un taller de ioga familiar.

Aquesta activitat va adreçada a mares, pares i fills i té com a propòsit que els membres de la família s’observin i aprenguin els uns dels altres potenciant els llaços afectius dins el nucli familiar. A través dels jocs ensenyarem postures de ioga i practicarem la respiració i la relaxació, dos aspectes molt importants en aquesta tècnica ancestral.

Per participar i gaudir d’aquesta activitat sana, no competitiva i molt divertida cal fer inscripció prèvia a l’àrea infantil i juvenil de la biblioteca, per telèfon 973279070, per correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat o bé directament a la sala.

Si voleu més informació sobre el concepte del ioga podeu descarregar-vos la Guia sobre el ioga infantil.