Activitats a la Biblioteca durant el període de Nadal

Com cada any, la Biblioteca ha programat un seguit d’activitats familiars per celebrar el Nadal a les quals us convidem a participar:

Dimarts 16 de desembre, 18 h.
Hora del conte de Nadal. Sessió especial amb contes de Nadal a càrrec de Meritxell Morera. Adreçat a nens i nenes a partir de 3 anys i les seves famílies. No cal inscripció prèvia.
Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Dimecres 17 de desembre, 18 h.
Taller de pessebres retallables i ornaments de nadal, a càrrec de Carles Domènech
Adreçat a nens i nenes a partir de 3 anys i les seves famílies. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil, o bé a través del correu bplleida.cultura@gencat.cat. Places limitades. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Divendres 2 de gener de 2015, 10 h.
Hi havia una vegada una casa de llibres… amb llibres! Taller adreçat a famílies a càrrec de l’arquitecta Teresa Carrera.
La casa de la Maisy, és per la seva simplicitat i colors, un lloc únic en la literatura infantil. La construïrem  amb la vostra ajuda tot transformant llibres en parets i teulades, per crear un nou espai a la Bebeteca. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o bé al correu bplleida.cultura@gencat.cat. Places limitades. Lloc: Bebeteca.

Dissabte 3 de gener de 2015, 12 h.
Visita del gran Camarlenc.
El patge reial vindrà a la Biblioteca a recollir les cartes als Reis dels nens i nenes lleidatans.
Lloc: Sala d’actes o Claustre de l’hemeroteca.

Consulteu més informació a l’agenda setmanal d’activitats de la pàgina web o subscriviu-vos-hi a través del nostre blog.

I no us oblideu de recollir la carta per a demanar llibres als Reis! La trobareu a l’Àrea Infantil i Juvenil.

Bones Festes!