Programació d’activitats: del 22 de desembre a l’11 de gener

Divendres 2 de gener

Hi havia una vegada una casa de llibres… amb llibres! Taller adreçat a famílies a càrrec de l’arquitecta Teresa Carrera. La casa de la Maisy, és per la seva simplicitat i colors, un lloc únic en la literatura infantil. La construïrem  amb la vostra ajuda tot transformant llibres en parets i teulades, per crear un nou espai a la Bebeteca. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o bé al correu bplleida.cultura@gencat.cat. Places limitades. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Bebeteca.

Dissabte 3 de gener

Visita del gran Camarlenc. El patge reial vindrà a la Biblioteca a recollir les cartes als Reis dels nens i nenes lleidatans. Ho organitza: Ajuntament de Lleida. Hi col•labora: Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 12 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimecres 7 de gener

Presentació de l’espectacle “La nena que vivia en una capsa de sabates”, de Zum-Zum Teatre. Activitat complementària al concurs #EscorxaLlibres. Ho organitza: Teatre Municipal de l’Escorxador i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra Fahrenheit 451, de Ray Bradbury.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. De l’1 de desembre de 2014 al 31 de gener de 2015.

Exposicions
“Pessigolles”. Exposició que vol mostrar, en forma de catàleg, les emocions i els sentiments més comuns entre les persones i la manera com es reflecteixen en un seguit de contes i novel•les per a infants i joves. Ho organitza: Central de Biblioteques de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 7 al 31 de gener de 2015.

“Exposicio del XL Concurs infantil i Juvenil de Pessebres”. Mostra dels pessebres que es presenten a aquest concurs. Ho organitza: Agrupació Ilerdenca de Pessebristes. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 15 de desembre de 2014 al 7 de gener de 2015.

“Ahir, avui, demà, Catalunya emprèn”. Exposició que vol mostrar la capacitat emprenedora del país a partir dels testimonis de persones i exemples dels projectes que estan emprenent avui a Catalunya. Ho organitza: Generalitat de Catalunya, Departament d’Empresa i Ocupació i Oficina Tècnica del Tricentenari. Hi col•labora: Departament de Cultura, Serveis Territorials a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 19 de desembre de 2014 al 10 de gener de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.