Activitats amb les companyies de teatre del concurs #Escorxallibres durant el mes de gener

Com a activitat complementària al concurs #Escorxallibres, organitzat pel Teatre de l’Escorxador, el col·lectiu Igers Lleida, les companyies Zum Zum Teatre, La Baldufa Teatre i Festuc Teatre, i la Biblioteca Pública de Lleida, durant el mes de gener, la Biblioteca acollirà les presentacions-taller dels tres espectacles que es podran veure al Teatre Municipal de l’Escorxador:

Dimecres 7 de gener, 18 h.

Presentació de l’espectacle “La nena que vivia en una capsa de sabates”, a càrrec de Zum Zum Teatre.

A partir de la lectura del conte original “Tomàs i el llapis màgic”, presentem la protagonista de la versió teatral. Cantem la cançó de la capsa de sabates i convidem als nens i nenes a dibuixar i pintar el seu imaginari. Adreçat a nens i nenes a partir de 3 anys.

Dimecres 14 de gener, 18 h.

“Pinocchio, taller d’ombres” a càrrec de la companyia La Baldufa. Adreçat a nens i nenes a partir de 5 anys.

Amb aquest taller, els nens i nenes s’acostaran al món de les ombres, tècnica i recurs teatral molt utilitzat per la companyia La Baldufa. El punt de partida serà l’imaginari del món de Pinocchio i, a partir d’aquest, construirem personatges i després els posarem en moviment i d’aquesta manera tan màgica els donarem vida.

Dimecres 28 de gener, 18 h.

X

“La mongetera màgica, a prop” a càrrec de la Companyia Festuc Teatre. Adreçat a nens i nenes a partir de 3 anys.

En aquest taller, els nens i nenes coneixeran els titelles de l’espectacle, es mostrarà com estan fets i assistiran a una màster class-kids de manipulació de titelles de taula. Hi haurà interacció amb el públic amb un matx d’improvisació en què es proposaran diferents contes d’Andersen per interpretar.

X

Els dies de les representacions dels espectacles al Teatre de l’Escorxador són:

La nena que vivia en una capsa de sabates de Zum Zum Teatre (10 i 11 gener de 2015)

Pinocchio de La Baldufa (16,17 i 18 gener 2015)

La mongetera màgica de Festuc Teatre (31 gener i 1 febrer 2015)

Des de la Biblioteca us animem a participar a les presentacions dels espectacles i sobretot, a assistir a les representacions al Teatre de l’escorxador. Podeu comprar les entrades a la taquilla del mateix teatre de dilluns a divendres (no festius) de 17 a 21 h, (els dies de funció, una hora abans de la representació).