El documental del mes

A l’Àrea audiovisual estrenem secció! A partir d’avui podeu trobar un expositor amb dvds de la col·lecció El documental del mes.

Aquests documentals estan en versió original subtitulats en català i/o castellà, i tracten multitud de temes. Alguns dels títols que podeu trobar a la biblioteca són:

Screaming men (Homes que criden): documental dirigit pel director finès Mika Ronkainen sobre una coral que canta a crits. Versió original en finès amb subtítols en català i castellà.

The English surgeon (El cirurgià anglès): documental dirigit per Geoffrey Smith que segueix la vida del doctor Henry Marsh, un dels neurocirurgians més importants d’Anglaterra que treballa en un quiròfan primitiu a Kiev. Versió original en anglès amb subtítols en català i castellà.

El planeta de los caracoles: documental del director asiàtic Seung-Jun Yi sobre l’amor, l’empatia i la solitud i la importància dels sentits per a percebre el món. Versió original en coreà amb subtítols en català i castellà.

El último aplauso: documental del director argentí Germán Kral que narra la història d’un grup de cantants de tango de Buenos Aires que solia tocar en un dels bars més famosos de la ciutat. Versió en castellà.

Recordeu que podeu endur-vos fins a 5 dvd en préstec durant 30 dies!!