Programació d’activitats: del 12 al 18 de gener

Dimarts 13 de gener

Trobada del grup de lectura de novel•la negra entorn el títol La pirámide asesinada, de Christian Jacq. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Inauguració de l’exposició “25 anys de la convenció dels drets dels infants”, a càrrec del director dels Serveis Territorials de Benestar Social i Família, sr. Josep M. Forné. Ho organitza: Departament de Benestar Social i Família, Serveis Territorials a Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Dimecres 14 de gener

“Pinocchio, taller d’ombres”. Taller-presentació de l’espectacle “Pinocchio” a càrrec de la companyia La Baldufa. Activitat complementària al concurs #EscorxaLlibres. Adreçat a nens i nenes a partir de 5 anys. No cal inscripció prèvia. Ho organitza: Teatre Municipal de l’Escorxador i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h.Lloc: Sala de projeccions.

Dijous 15 de gener

Visita escolar. CEIP Joc de la Bola. Horari: 10 h.

Trobada del grup de lectura Cuinant entre llibres: Itàlia i la cuina italiana, entorn l’obra El dia abans de la felicitat d’Erri de Luca. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Divendres 16 de gener

Reserva d’espai. Escola bressol del Centre Històric. Horari: 10 h.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra Fahrenheit 451, de Ray Bradbury.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.
De l’1 de desembre de 2014 al 31 de gener de 2015.

Exposicions

“25 anys de la convenció dels drets dels infants”. Exposició que mostra imatges sobre els drets dels infants. Ho organitza: Departament de Benestar Social i Família, Serveis Territorials a Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 13 al 31 de gener de 2015.

“Pessigolles”. Exposició que vol mostrar, en forma de catàleg, les emocions i els sentiments més comuns entre les persones i la manera com es reflecteixen en un seguit de contes i novel•les per a infants i joves. Ho organitza: Central de Biblioteques de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 7 al 31 de gener de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.