La formació pràctica d’un estudiant de Gestió Administrativa a la biblioteca

Aquest curs 2014-2015 la biblioteca acull un alumne en pràctiques dins del marc del programa E+E (empresa+escola, escola+empresa)  i en base a l’acord subscrit entre el Col·legi Episcopal Mare de Déu de l’Acadèmia i el Departament de Cultura amb el suport de l’Associació Down Lleida.

Es tracta d’unes pràctiques formatives no laborals que formen part del programa formatiu (curricular) del segon any de Gestió Administrativa (AG) amb la finalitat de proporcionar als alumnes el coneixement del món laboral i de l’empresa, l’apropament a la cultura d’empresa, l’experiència com a pas per a la primera ocupació i l’inici del seu historial professional acreditat amb el quadern de pràctiques.

Concretament a la biblioteca, les pràctiques consisteixen en tasques de procés tècnic dels documents, emmagatzematge, recepció material, atenció als usuaris, i altres tasques administratives.

Des de la biblioteca agraïm al Col·legi Episcopal i a l’Associació de Down Lleida que ens hagin escollit per a formar part d’aquest projecte.

Més informació:

La formació pràctica en centres de treball (FPCT)