Programació d’activitats: del 19 al 25 de gener

Dimarts 20 de gener

Visita guiada. Centre de dia de rehabilitació psicosocial de Lleida.Horari: 12’15 h.

Hora del conte. Contes musicats, a càrrec de Montse Trepat. Adreçat a nens i nenes a partir de 3 anys. No cal inscripció prèvia. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala d’actes.

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn el títol El almacén, de Bentley Little. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Dimecres 21 de gener

Presentació de l’exposició “Pessigolles”. Sessió a càrrec de Pep Molist, adreçada al personal de les biblioteques de la província de Lleida. Ho organitza: Central de Biblioteques de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 10’30 h. Lloc: Àrea Infantil i Juvenil.

Cicle de cinema “Trilogia el Senyor dels Anells”. Projecció de la pel•lícula “La comunidad del anillo”, del director Peter Jackson. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17 h. Lloc: Sala de projeccions. Aforament limitat.

Trobada del grup de lectura de novel•la històrica entorn l’obra Plans de futur, de Màrius Serra. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Divendres 23 de gener

Reserva d’espai. CEIP Pràctiques I. Horari: 10 h.

“L’excel•lència en les relacions humanes”. Conferència a càrrec de Marc Guillén, entrenador en relacions humanes i comunicació eficaç. Cal inscriure’s prèviament a DIXIT Lleida (tel. 973703663). Ho organitza: SSTT de Benestar i Família, Centre de Documentació de Serveis Socials DIXIT. Horari: 12 h. Lloc: Sala d’actes.

Dissabte 24 de gener

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn l’obra La meva família i altres animals, de Gerald Durrell. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra Fahrenheit 451, de Ray Bradbury. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. De l’1 de desembre de 2014 al 31 de gener de 2015.

Exposicions

“25 anys de la convenció dels drets dels infants”. Exposició per commemorar la signatura de la Convenció de Nacions Unides a Nova York el 20 de novembre de 1989 i, alhora, fer un recorregut històric per l’evolució dels drets de la infància a Catalunya durant el darrer segle. Ho organitza: Departament de Benestar Social i Família, Serveis Territorials a Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 13 al 31 de gener de 2015.

“Pessigolles”. Exposició que vol mostrar, en forma de catàleg, les emocions i els sentiments més comuns entre les persones i la manera com es reflecteixen en un seguit de contes i novel•les per a infants i joves. Ho organitza: Central de Biblioteques de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 7 al 31 de gener de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.