Saps qui és Christiane Gohl?

Potser aquest nom és desconegut per molta gent, i si diem que és una escriptora alemanya amb un gran èxit tampoc ajudem massa a descobrir de qui estem parlant. Però… i si diem que un dels seus pseudònims és Sarah Lark?

Ara ja sona a tothom, oi? I no és d’estranyar ja que ha venut més d’un milió d’exemplars de les seves obres. Ara que ja estem segurs que sabeu de qui es tracta anem a descobrir més coses d’aquesta autora:

Christiane Gohl és una escriptora alemanya que escriu les seves novel·les amb els pseudònims de Sarah Lark o Ricarda Jordan. La seva fascinació per Nova Zelanda i la seva cultura maori li ve per l’època que va treballar com a guia turística. Va estudiar educació encara que el seu somni hagués estat estudiar veterinària, ja que és una amant dels animals. En l’actualitat  resideix a Espanya en una granja de cavalls.

Les sèries de novel·les que podem trobar ja  publicades al nostre país son les següents:

Sèrie “Trilogia dels maoris I” (ambientada a Nova Zelanda):
1. Al país del núvol blanc
2. La Cançó dels maoris
3. El crit de la terra

Sèrie “Trilogia Kauri” (ambientada a Nova Zelanda):
1. Cap al mar de la llibertat.
2. A l’ombra de l’arbre kauri.
3. (No publicat al nostre país).

Sèrie del Carib (ambientada a Jamaica):
1. L’illa de les mil fonts.
2. Les Onades del destí.

Totes elles disponibles a la sala de préstec, així que us animem a endinsar-vos en el descobriment de noves cultures a través d’aquestes històries!