Programació d’activitats: del 26de gener a l’1 de febrer

Dimecres 28 de gener

Taller de Viquipèdia, adreçat al personal de les biblioteques de la província de Lleida. Ho organitza: Central de biblioteques de Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

La mongetera màgica, a prop, a càrrec de Festuc Teatre. Activitat complementària al concurs #Escorxallibres, adreçada a nens i nenes a partir de 3 anys. Ho organitzen: Teatre Municipal de l’Escorxador i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca.

Dijous 29 de gener

Visita escolar. CEIP Joc de la bola. Horari: 10 i 11 h.

Presentació de la ILP per l’habitatge i contra la pobresa energètica. Ho organitza: PAH Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dissabte 31 de gener

Presentació del llibre El vel que amaga les Myriams, de M. Àngels Filella. Ho organitza: Edicions Saragossa. Horari: 12 h. Lloc: Sala d’actes.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra Fahrenheit 451, de Ray Bradbury. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.
De l’1 de desembre de 2014 al 31 de gener de 2015.

Exposicions
“25 anys de la convenció dels drets dels infants”. Exposició per commemorar la signatura de la Convenció de Nacions Unides a Nova York el 20 de novembre de 1989 i, alhora, fer un recorregut històric per l’evolució dels drets de la infància a Catalunya durant el darrer segle. Ho organitza: Departament de Benestar Social i Família, Serveis Territorials a Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 13 al 31 de gener de 2015.

“Pessigolles”. Exposició que vol mostrar, en forma de catàleg, les emocions i els sentiments més comuns entre les persones i la manera com es reflecteixen en un seguit de contes i novel•les per a infants i joves. Ho organitza: Central de Biblioteques de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 7 al 31 de gener de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.