Programació d’activitats: del 2 al 8 de febrer

Dimarts 3 de febrer

Trobada del grup de lectura de novel•la negra entorn els títols De mica en mica s’omple la pica i Les claus de vidre, de Jaume Fuster. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Inauguració de la XIX Biennal d’Art Contemporani Català. Ho organitzen: Canals Galeria d’Art, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Dimecres 4 de febrer

Tertúlia literària. Ho organitza: Grup de tertúlia literària. Coordina: Isabel Baró. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Dijous 5 de febrer

Visita escolar. Col•legi Maristes Montserrat. Horari: 10 h.

Divendres 6 de febrer

Reserva d’espai. CEIP Pràctiques I Horari: 10 h.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra Intercanvi de parelles, de Roald Dahl. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.
De l’1 de febrer al 31 de març de 2015.

Exposicions

“XIX Biennal d’Art Contemporani Català”. Mostra de vuit joves creadors com a exponents de les últimes tendències plàstiques a Catalunya.
Ho organitza: Canals Galeria d’Art, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 3 al 28 de febrer de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.