Gaudeix de descomptes a l’Animac amb el carnet de la Biblioteca!

Animac, la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya, organitzada per l’Ajuntament de Lleida celebra aquest any la seva 19a edició del 19 al 22 de febrer a Lleida.

La mostra consolida la seva estructura amb una programació que explora l’animació de “La mà de l’Artista” en quatre jornades plenes de projeccions, conferències, tallers i altres activitats especials que tindran lloc a les seus habituals del festival, La Llotja i CaixaForum Lleida. Aquest any, com a novetat, s’afegeix també l’espai del Centre de Producció Audiovisual Magical Media, on tindran lloc els tallers educatius.

Com en l’anterior edició, els usuaris de la Biblioteca Pública de Lleida podeu gaudir d’entrada reduïda presentant el vostre carnet a la taquilla.

Entrades a la venda de manera anticipada a partir del dia 9 al 18 de febrer de 2015.

Es pot fer reserva a través de correu electònic info@animac.cat

Per a més informació visita la web de l’Animac.

Lloc: – La Llotja de Lleida– Avinguda Tortosa 6-8; 25005 Lleida

CaixaForum– Av. Blondel, 3 ; 25002 Lleida