Programació d’activitats: del 9 al 15 de febrer

Dimarts 10 de febrer
Sessió de ioga per a nadons adreçada a famílies usuàries de les ludoteques municipals. Ho organitza: Ajuntament de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 10’30 h. Lloc: Bebeteca.

Hora del conte en anglès. “Farmyard”, a càrrec de Roser Plasència de l’acadèmia “Kids & us”. Activitat adreçada a nens i nenes de 3 a 8 anys. Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitza: Acadèmia “Kids & us” i Biblioteca Pública de Lleida.
Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca.

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn el títol Misery, de Stephen King. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Dimecres 11 de febrer
Sessió de ioga per a nadons adreçada a famílies usuàries de les ludoteques municipals. Ho organitza: Ajuntament de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 16 h. Lloc: Bebeteca.

Dijous 12 de febrer

Visita escolar. Escola Ginesta. Horari: 10 h.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra Intercanvi de parelles, de Roald Dahl.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. De l’1 de febrer al 31 de març de 2015.

Exposicions

“XIX Biennal d’Art Contemporani Català”. Mostra de vuit joves creadors com a exponents de les últimes tendències plàstiques a Catalunya. Ho organitza: Canals Galeria d’Art, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 3 al 28 de febrer de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.