Programació d’activitats del 16 al 22 de febrer de 2015

Dimecres 18 de febrer
Reserva d’espai. Escola de Torrelameu.
Horari: 12’30 i 13 h.
Cicle de cinema “Trilogia el Senyor dels Anells”. Projecció de la pel·lícula “Las dos torres”, del director Peter Jackson.
Horari: 17 h.
Lloc: Sala de projeccions. Aforament limitat.
Trobada del grup de lectura de novel·la històrica entorn l’obra Camí de sirga, de Jesús Moncada.
Horari: 18 h.
Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col·lecció Local.
Dijous 19 de febrer
Trobada del grup de lectura “Cuinant entre llibres: Itàlia i la cuina italiana”, entorn l’obra Un viñedo en la Toscana, de Férenc Mate.
Horari: 18 h.
Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col·lecció Local.
Divendres 20 de febrer
Reserva d’espai. Escola bressol del Centre Històric.
Horari: 10 h.
“Presentació de la Llei LGBTI: la igualtat del tracte i l’eradicació de l’homofòbia és un repte legal i social a Catalunya”. Conferència a càrrec de Emilio José Ruiz Pérez, president del Casal Lambda. Presentació a càrrec de Lluïsa Jiménez, responsable de l’Àrea per a la igualtat de tracte i no discriminació de persones LGTB del Departament de Benestar Social i Família. Cal inscripció prèvia al telèfon 973703663 o per correu electrònic dixitlleida.bsf@gencat.cat.
Ho organitza: Serveis territorials de Benestar Social i Família a Lleida, DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials de Lleida.
Horari: 12 h.
Lloc: Sala d’actes.
Dissabte 21 de febrer
Trobada del grup de lectura de novel·la contemporània entorn l’obra Ali i Nino, de Kurban Said.
Horari: 11 h.
Lloc: Sala d’actes.
Grup de lectura virtual de novel·la contemporània
Debat virtual entorn l’obra Intercanvi de parelles, de Roald Dahl.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.
De l’1 de febrer al 31 de març de 2015.
Exposicions
“XIX Biennal d’Art Contemporani Català”. Mostra de vuit joves creadors com a exponents de les últimes tendències plàstiques a Catalunya.
Ho organitza: Canals Galeria d’Art, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 3 al 28 de febrer de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.