Aquest cap de setmana, gaudiu de l’Animac amb el carnet de la Biblioteca!

Animac, la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya, organitzada per l’Ajuntament de Lleida celebra del 19 al 22 de febrer la seva 19a edició.

La mostra consolida la seva estructura amb una programació que explora l’animació de “La mà de l’Artista” en quatre jornades plenes de projeccions, conferències, tallers i altres activitats especials que tindran lloc a les seus habituals del festival, La Llotja i CaixaForum Lleida. Aquest any, com a novetat, s’afegeix també l’espai del Centre de Producció Audiovisual Magical Media, on tindran lloc els tallers educatius.

A més, la Biblioteca hi col·labora amb una cessió de llibres sobre tècniques audiovisuals, d’animació i cinematogràfiques, i obres relacionades amb les projeccions dels festivals anteriors que es podran consultar a l’espai AnimaCrea de la Llotja.

Com en l’anterior edició, els usuaris de la Biblioteca Pública de Lleida podeu gaudir d’entrada reduïda presentant el vostre carnet a la taquilla.

Per a més informació visiteu la web de l’Animac.