Tot de Lleida us recomana…

A partir d’avui l’expositor de novetats recomanades de la secció “Tot de Lleida” us recomana l’obra Els Tres turons de Lleida : episodis de la història de la capital de les Terres de Ponent, de Xavier Bañeres.
X
Aquest llibre ens fa un repàs entretingut i documentat de les diferents etapes de la història de la ciutat de Lleida a través dels seus tres turons. Ens destaca la Seu Vella,  símbol de l’entitat de tots els lleidatans, el turó de Gardeny, amb l’apassionant història dels templers i el seu castell, i el turó de Puig Bordell, situat damunt de l’antic Escorxador.
Amb aquesta obra l’ autor pretén despertar l’ interès de tots per Lleida i la seva història.
X
Podeu consultar-lo a l’expositor situat al claustre de l’Àrea infantil i juvenil, i si preferiu emportar-vos-el en préstec en teniu dos exemplars prestables a l’Àrea a local (2a planta).