Programació d’activitats: del 23 al 28 de febrer

Dimarts 24 de febrer
Curs d’alfabetització informàtica adreçat a participants dels programes d’ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Hora del conte. “Contes en anglès”, a càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida. Adreçat a nens i nenes de 3 a 7 anys. Cal inscripció prèvia a través del correu bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitza: Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca.

Dimecres 25 de febrer
Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Visita guiada. Projecte “Treball als barris”. Horari: 11 h.

Dijous 26 de febrer

Reserva d’espai. Col•legi Santa Anna. Horari: 10 h.

Presentació del llibre Màrius Pons Sumalla: un cooperativista comunista i controvertit, de Teresa Ibars. Intervindran Antoni Gavaldà, patró de la Fundació Roca i Galès i director de la Col•lecció Cooperativistes Catalans; Antonieta Jarné Mòdol, professora d’Història Contemporània de la Universitat de Lleida i Teresa Ibars, autora del llibre. Ho organitza: Fundació Roca i Galès. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 27 de febrer
Reserva d’espai. Fedac Lleida Horari: 10 h.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra Intercanvi de parelles, de Roald Dahl.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. De l’1 de febrer al 31 de març de 2015.

Exposicions

“XIX Biennal d’Art Contemporani Català”. Mostra de vuit joves creadors com a exponents de les últimes tendències plàstiques a Catalunya.
Ho organitza: Canals Galeria d’Art, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 3 al 28 de febrer de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.