Programació d’activitats: del 2 al 8 de març

Dimarts 3 de març
Curs d’alfabetització informàtica adreçat a participants dels programes d’ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Inauguració de l’exposició “Libros y Bibliotecas. Tesoros del Ministerio de Defensa”. Ho organitza: Subdelegació de Defensa a Lleida, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 13 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Trobada del grup de lectura de novel•la negra entorn el títol P de perill, de Sue Grafton. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Presentació del llibre Las huellas del silencio, de Verónica Rosinach. Presentació a càrrec Josep Maria Forner, Ferran Blanch i l’autora amb projecció d’un audiovisual. Ho organitza: Editorial Círculo Rojo. Horari: 18 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimecres 4 de març

Tertúlia literària. Ho organitza: Grup de tertúlia literària. Coordina: Isabel Baró. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Presentació del llibre La pregària interreligiosa avui, de Jesús Sans a càrrec de M. Lluïsa Aznar, lama budista tibetana; Óscar Castro, secretari d’UNESCO Lleida; Eulàlia Pagès, editora i l’autor, amb lectura dramatitzada de fragments i projecció d’un curt. Ho organitza: Pagès Editors. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 5 de març
Sessió informativa dels estudis de l’Institut Químic de Sarrià. Ho organitza: Institut Químic de Sarrià. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 6 de març

Reserva d’espai. Escola bressol El Rellotge. Horari: 10 i 11 h.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra Intercanvi de parelles, de Roald Dahl.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.
De l’1 de febrer al 31 de març de 2015.

Exposicions

“Libros y Bibliotecas. Tesoros del Ministerio de Defensa”. Exposició que vol divulgar les col•leccions de les biblioteques de Defensa a través d’uns plafons explicatius i on també es podrà veure i una mostra de llibres històrics sobre temàtica militar dels segles XVII, XVIII i XIX que pertanyen al fons de la Biblioteca Pública de Lleida. Ho organitza: Subdelegació de Defensa a Lleida, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 3 al 22 de març de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.