Programació d’activitats: del 9 al 15 de març

Dimarts 10 de març
Curs d’alfabetització informàtica adreçat a participants dels programes d’ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Hora del conte. Contes per treballar la igualtat de gènere, a càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida. Adreçat a nens i nenes de 3 a 7 anys. Cal inscripció prèvia al correu bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitzen: Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca.

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn els títols Tamara Drewe i Gemma Bovery, de Posy Simmonds. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

“Integrar, apreciar les diferències”. Xerrada a càrrec de Carme Fabregat, emprenedora i coach, amb motiu del Dia Internacional de la Dona Treballadora. Modera: M. Antònia Roca. Ho organitza: Sectorial d’Igualtat, drets civils i gent gran de CDC. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimecres 11 de març

“Què és el Testament Vital o Document de Voluntats Anticipades?”. Xerrada a càrrec de Concepció Canut, voluntària de l’Associació Dret a Morir Dignament Catalunya (DMD-CAT). Ho organitza: l’Associació Dret a Morir Dignament Catalunya (DMD-CAT). Horari: 18 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 12 de març

“Subjectes de propietat industrial i intel•lectual”. Xerrada a càrrec de Joan Antoni Morgades agent de la Propietat Industrial i Santiago Oros, registrador de la Propietat Intel•lectual de Catalunya. Ho organitza: Departament de Cultura, SSTT a Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 13 de març

Reserva d’espai. Escola bressol del Centre Històric. Horari: 10 h.

Reserva d’espai. Col•legi Santa Anna. Horari: 11 h.

Presentació del còmic Khalid sobre la tasca dels professionals de l’educació social amb menors no acompanyats. Cal inscripció prèvia a DIXIT Lleida  973 70 36 63 dixitlleida.bsf@gencat.cat
Ho organitzen: DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials i el Col•legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya. Horari: 12 h. Lloc: Sala d’actes.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra Intercanvi de parelles, de Roald Dahl.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. De l’1 de febrer al 31 de març de 2015.

Exposicions

“Davant la violència masclista a l’empresa: informa’t, assessora’t, actua!”. Exposició que presenta els diferents tipus de violència masclista, fent especial atenció a les situacions d’aquest tipus que es poden manifestar a l’empresa, i ofereix recursos per a les dones que es trobin en aquesta situació. Es complementa amb una mostra de llibres del fons de la bibllioteca sobre aquesta temàtica. Ho organitza: Àrea d’Igualtat de Gènere de CCOO Lleida. Hi col•labora: Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Àrea infantil i juvenil. Calendari: del 10 de març al 7 d’abril.

“Libros y Bibliotecas. Tesoros del Ministerio de Defensa”. Exposició que vol divulgar les col•leccions de les biblioteques de Defensa a través d’uns plafons explicatius i on també es podrà veure una mostra de llibres dels segles XVII, XVIII i XIX sobre temàtica militar i històrica que pertanyen al fons de la Biblioteca Pública de Lleida. Ho organitza: Subdelegació de Defensa a Lleida, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Calendari: del 3 al 22 de març de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.