La Biblioteca acull l’exposició “Davant la violència masclista a l’empresa: informa’t, assessora’t, actua!”

Entre els diferents actes organitzats al voltant del Dia Internacional de la Dona Treballadora, l’Àrea d’Igualtat de Gènere de CCOO de Lleida ha organitzat l’exposició “Davant la violència masclista a l’empresa: informa’t, assessora’t, actua!” que es podrà veure al Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil de la Biblioteca Pública de Lleida del 10 de març al 7 d’abril. Amb aquesta mostra es vol manifestar el ferm compromís de CCOO per combatre i eradicar la violència masclista tant a fora com a dins de l’empresa.

Aquesta exposició realitzada i editada per la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya presenta en 7 plafons els diferents tipus de violència masclista, fent especial atenció a les violències masclistes que es poden manifestar a l’empresa. Així mateix, descriu i dóna exemples de diferents supòsits d’assetjament per tal d’identificar-los i ofereix recursos per a les dones que es trobin en aquesta situació.

A més a més, per complementar la mostra, es podrà veure una selecció de documents sobre violència de gènere del fons de la Biblioteca que els lectors que ho desitgin es podran endur en préstec amb el carnet de soci.

Us convidem a visitar-la!