Escoltem… música rock amb David Esterri

Ja tenim aquí la 3a edició de l’activitat de difusió musical Escoltem…, i aquest cop Escoltem… música rock!!

Hem programat dues sessions adreçades als usuaris de la biblioteca que giraran entorn als orígens d’aquest gènere musical i la panoràmica d’aquest so que va captivar generacions.
Les sessions es centraran en l’origen d’aquest nou gènere sorgit a mitjans dels anys 50 del segle XX, els seus precedents i les seves conseqüències fins als nostres dies, obrint el debat a qüestions sobre el seu impacte social i intentant respondre a la pregunta de si el Rock va canviar el món o en realitat el món el va canviar a ell.

L’activitat anirà a càrrec de David Esterri, professor, compositor i músic lleidatà. S’alternarà incisos teòrics amb audicions comentades, amb l’objectiu d’aprendre i gaudir de la música.El calendari de les sessions serà el següent:

• Dimarts 7 d’abril
  • Dimarts 5 de maig

de les 18 a les 19’30h, a la sala d’actes de la Biblioteca (planta baixa). Per a participar en aquestes sessions no cal tenir cap coneixement previ ni realitzar inscripció.

Vine a gaudir de la música!