Programació d’activitats: del 6 al 12 d’abril

Dimarts 7 d’abril

“Escoltem… música rock”. Primera sessió d’aquest cicle d’audicions sobre aquest gènere musical sorgit a mitjans dels anys 50 del segle XX, els seus precedents i les seves conseqüències fins als nostres dies. A càrrec de David Esterri “Lo pardal roquer”. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala d’actes.

Inauguració de l’exposició “25 anys llegint”, de Pagès editors.
Ho organitza: Pagès editors, Departament de Cultura, Serveis Territorials a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19’30 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca

Dimecres 8 d’abril

Visita escolar. IES Castell dels Templers. Horari: 10 h.

Presentació del llibre El secreto de Rennes-le-Château. Un viaje iniciático al origen de la leyenda, i conferència “El secret de Rennes-le-Château i el gnosticisme”, a càrrec de l’autor del llibre Enric Sabarich Pérez. Ho organitza: l’autor. Horari: 18 h. Lloc: Sala d’actes.

Tertúlia literària. Ho organitza: Grup de tertúlia literària. Coordina: Isabel Baró. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Dijous 9 d’abril

“Els 10 de… Emili Bayo”. Primera sessió d’aquest cicle de trobades mensuals de petit format en les quals diversos autors locals presentaran i comentaran la seva obra i oferiran les seves 10 recomanacions literàries imprescindibles als assistents. Coordinat i conduït per Anna Sáez. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18’30 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Divendres 10 d’abril

Reserva d’espai. Col•legi Sant Josep de Calassanç. Horari: 10 h.

Reserva d’espai. Llar d’infants El caragolet. Horari: 11 h.

Presentació del Pla d’inclusió social del Consell Comarcal de la Segarra, a càrrec de les professionals tècniques del Consell Comarcal de la Segarra. Cal inscripció prèvia a DIXIT Lleida  973 70 36 63 dixitlleida.bsf@gencat.cat
Ho organitza: DIXIT Lleida. Horari: 12 h. Lloc: Sala d’actes.

Dissabte 11 d’abril

Sessió de ioga familiar, a càrrec de Salvador Carles. Cal inscripció prèvia a través del correu bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 12 h. Lloc: Bebeteca.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània
Debat virtual entorn l’obra Com una novel•la, de Daniel Pennac.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. De l’1 al 31 d’abril de 2015.

Exposicions

“25 anys llegint junts”. Exposició commemorativa del 25è aniversari de Pagès editors, que mostra la història d’aquesta editorial i dels més de 2700 llibres que ha publicat. Ho organitza: Pagès editors. Hi col•labora: Departament de Cultura. Serveis Territorials a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 7 al 29 d’abril de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.