La Biblioteca organitza el cicle “Els 10 de… Tertúlies literàries amb escriptors lleidatans”

La Biblioteca Pública de Lleida ha endegat una nova activitat de promoció de la lectura on els autors locals són els protagonistes.

Els 10 de… Tertúlies literàries amb escriptors lleidatans consisteix en una sèrie de trobades mensuals de petit format en les quals diversos autors locals presentaran i comentaran la seva obra i oferiran les seves 10 recomanacions literàries imprescindibles als assistents.

Les sessions tenen l’objectiu de donar veu i difondre l’obra dels autors locals i de promoure la lectura i els fons de la Biblioteca, de manera que els assistents puguin endur-se en préstec algunes de les obres comentades.

Aquest cicle estarà coordinat i conduït per la periodista Anna Sáez, que establirà diàleg amb l’autor sobre la seva obra i moderarà el torn de preguntes, de manera que es fomenti la tertúlia entre els autors i els lectors.

Les sessions tindran lloc els dies 9 d’abril, 14 de maig, i 12 de juny, a les 18’30 h al Vestíbul de l’Àrea de Col·lecció Local (2a planta).

Convidem a tots els usuaris a participar en aquest cicle i a conèixer l’obra dels nostres escriptors.