Programació d’activitats: del 13 al 19 d’abril

Dilluns 13 d’abril

Hora del conte “Bestiolari de Joana Raspall. Taller de poesia”, a càrrec d’Aitana Boira. Activitat complementària a l’exposició “25 anys llegint junts”, de Pagès editors, adreçada a nens i nenes de 3 a 8 anys. Ho organitza: Pagès editors. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Dimarts 14 d’abril
Curs d’alfabetització informàtica per a participants dels programes d’ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Presentació del llibre El món perdut, de Francesc Pifarré i Maria Blanch. Hi intervindran Eulàlia Pagès, editora; Marta Serrano del projecte “Un pont cap al Sud” i els autors. Hi haurà l’actuació del Mag Adriaco. Activitat complementària a l’exposició “25 anys llegint junts” de Pagès editors. Ho organitza: Pagès editors. Horari: 18 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimecres 15 d’abril
Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Cicle de cinema “Històries reals de denúncia social”. Projecció de la pel•lícula Erin Brockovich, del director Steven Soderbergh. Durada: 131 min. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17’30 h. Lloc: Sala de projeccions.

Trobada del grup de lectura de novel•la històrica entorn l’obra L’edifici Iaqubian d’Alaa Aswany. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Dijous 16 d’abril

Reserva d’espai. Col•legi Santa Anna. Horari: 10 h.

Trobada del grup de lectura “Cuinant entre llibres: Itàlia i la cuina italiana” entorn l’obra D’acer, de Silvia Avallone. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de la Sala de Col•lecció Local.

Divendres 17 d’abril
Reserva d’espai. Escola-bressol del Centre Històric.
Horari: 10 h.

Reserva d’espai. Col•legi Santa Anna. Horari: 11 h.

Presentació del llibre L’amant xinès, de Margarida Aritzeta, a càrrec de Miquel Pueyo, catedràtic de la UdL, Josep M. Forné, d’Òmnium Cultural i l’autora. Ho organitza: Òmnium Cultural Lleida-Ponent. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dissabte 18 d’abril

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània entorn l’obra La playa de los ahogados, de Domingo Villar. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Presentació del llibre On mai no creix l’herba, de Sebastià Bennasar, a càrrec de l’escriptor Rafa Melero, l’editor Ilya Pérdigo i l’autor. El llibre pertany a la col•lecció Crims.cat. Ho organitza: Editorial Alrevés. Horari: 12 h. Lloc: Sala d’actes.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània
Debat virtual entorn l’obra Com una novel•la, de Daniel Pennac.

Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.
De l’1 al 30 d’abril de 2015.

Exposicions
“25 anys llegint junts”. Exposició commemorativa del 25è aniversari de Pagès editors, que mostra la història d’aquesta editorial i dels més de 2700 llibres que ha publicat. Ho organitza: Pagès editors. Hi col•labora: Departament de Cultura. Serveis Territorials a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 7 al 29 d’abril de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.