Tallers d’iniciació a la informàtica i a internet

Després de l’èxit de les últimes edicions la Biblioteca ha organitzat una nova edició dels taller d’informàtica i internet.

Aquest taller, adreçat a usuaris sense coneixements d’informàtica i internet, es farà en 3 sessions que tenen com a l’objectiu inciar els inscrits en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.

Els temes que es tractaran seran: l’ordinador, el sistema operatiu, el programari, les carpetes i arxius, els navegadors i les cerques, el correu electrònic, les xarxes socials i el catàleg de la Biblioteca.

Calendari de les sessions:

-dates: dijous 14, 21 i 28 de maig de 2015
-horari: de 18 a 19’30h
-lloc: aula de formació de la biblioteca (2a planta)

Els tallers són gratuïts i el nombre de places és limitat.

Normativa:

• Les persones interessades en participar als tallers cal que s’inscriguin prèviament, omplint una butlleta d’inscripció que podran sol·licitar a la sala d’audiovisuals de la Biblioteca.
  • La Biblioteca contactarà amb els inscrits per confirmar la disponibilitat de places.
  • Les persones que no es puguin inscriure en aquests tallers per falta de places, tindran prioritat en la propera edició del taller (octubre 2015).
  • Els usuaris inscrits al taller que no assisteixin a alguna de les sessions, sense justificació, quedaran exclosos a participar en propers tallers organitzats per la Biblioteca.