22 d’abril, 3a Revetlla de Sant Jordi a la biblioteca!

Per tercer any consecutiu, la Biblioteca celebra el dia 22 d’abril, la Revetlla de Sant Jordi, unint-se a la resta de biblioteques públiques de Catalunya en aquesta convocatòria impulsada pel Servei de Biblioteques de la Generalitat.
En aquesta ocasió, hem programat les següents activitats:

A les 18 h
Hora del conte. La llegenda de Sant Jordi i contes sobre llibres, a càrrec de Meritxell Morera.
Adreçat a nens i nenes de 3 a 8 anys.
Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

A les 19 h
Balla’m un llibre.
Presentació de la coreografia “Un instant”, basada en la novel·la de Pep Coll Dos taüts negres i dos de blancs”, a càrrec de la companyia Mou-lo.
Coreografia de Maria Mora. Intèrprets: Isaac Forns i Maria mora (dansa), Jordina Millà (musica).
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

A continuació
Lectura Dramatitzada d’alguns fragments de l’Obra de Pep Coll “Dos taüts negres i dos de blancs” a càrrec de la companyia deBeLló.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

A partir de les 19 h els actes comptaran amb interpretació en llengua de signes gràcies a la col·laboració de “Deixa’ns signar“.

Us animem a participar i gaudir dels actes programats i a comentar-ho a les xarxes amb l’etiqueta #revetllasantjordi.