Estrenem imatge de capçalera!

Recentment hem estrenat una nova imatge de capçalera a la pàgina web i al blog de la Biblioteca, a partir de tres aquarel·les del pintor Joaquín Ureña incloses en el seu llibre “Mirar Lleida” publicat l’any 2014 per Pagès editors.

En aquestes aquarel·les, Ureña ens mostra la Biblioteca des de la seva mirada i ens sorprèn amb el descobriment d’uns espais acolorits, càlids i plens de vida.

Agraïm a Joaquín Ureña i a Pagès editors la seva amabilitat per permetre’ns disposar d’aquestes imatges i aprofitem per recomanar als nostres usuaris la lectura del llibre “Mirar Lleida” i també molt especialment la visita a l’exposició “El taller expandit” de Joaquín Ureña al Museu d’Art Jaume Morera de Lleida.

Més informació:

Joaquín Ureña. El taller expandit
Del 8 d’abril al 14 de juny de 2015
Sala d’exposicions temporals (Av. Blondel, 40)