Programació d’activitats: del 27 d’abril al 3 de maig

Dimarts 28 d’abril
Seminari KNKTA’T. Participació juvenil i eines TIC. Adreçat al personal de la Coordinació Territorial de Joventut. Ho organitza: Coordinació Territorial de Joventut. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Sessió de ioga amb les ludoteques de l’Ajuntament de Lleida. Horari: 10 h.

Trobada conjunta dels grups de lectura de novel•la negra i novel•la contemporània entorn el títol Com una novel•la, de Daniel Pennac. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Dimecres 29 d’abril
Curs d’alfabetització informàtica per a participants dels programes d’ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Presentació del llibre Els diputats de l’antiga Corona d’Aragó a les Corts Catalanes (1808-1812), d’Antoni Sánchez Carcelén, a càrrec de Manel Lladonosa, professor emèrit de la UdL i l’autor. Ho organitza: Pagès editors. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 30 d’abril

Activitats de la 26a Fira de titelles a la Biblioteca
Dissabte 2 de maig
Chíos. Poesía sensorial para bebés, a càrrec de la companyia Teatro da Semente. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Hora: 16’30 h. Durada: 30 min. Preu: 4 €

Animac a la Fira. Projecció de curts. Lloc: Sala de projeccions. Hora: 17’15 h. Durada: 30 min. Preu: gratuït.

Diumenge 3 de maig
Chíos. Poesía sensorial para bebés, a càrrec de la companyia Teatro da Semente. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Hora: 11’15 h. Durada: 30 min. Preu: 4 €

Animac a la Fira. Projecció de curts. Lloc: Sala de projeccions. Hora: 12 h. Durada: 30 min. Preu: gratuït.
Les entrades per aquests espectacles es poden adquirir al Centre de Titelles (Plaça de l’Hort de Sta. Teresa, 1. Tel. 973 27 02 49) a partir del dia 20 d’abril i durant els dies de la Fira, excepte el cap de setmana anterior. La reserva anticipada es pot fer al telèfon 973270249 (de 10 a 14 h i de 17 a 19 h). També es podran adquirir una hora abans de començar l’espectacle als espais d’actuació, si no estan exhaurides. Més informació: http://www.firatitelles.com/

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània

Debat virtual entorn l’obra Com una novel•la, de Daniel Pennac.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.
De l’1 al 30 d’abril de 2015.

Exposicions

“25 anys llegint junts”. Exposició commemorativa del 25è aniversari de Pagès editors, que mostra la història d’aquesta editorial i dels més de 2700 llibres que ha publicat. Ho organitza: Pagès editors.
Hi col•labora: Departament de Cultura. Serveis Territorials a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 7 al 29 d’abril de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.