Projecció de “Martina i els ratolins” a la Biblioteca

El dilluns 4 de maig a les 18 h els més petits de casa podran gaudir d’un dels clàssics del cinema infantil: “Martina i els ratolins”.

La Martina és una nena molt petita que viu tranquil·lament al camp. Un dia, ella i els seus amics ratolins, l’Ignasi i en Frederic, decideixen traslladar-se a la ciutat a la recerca d’aventures. En un principi, la ciutat se’ls mostrarà hostil. Afortunadament, coneixen una ratolina de ciutat que es diu Sussi, que viu amb el seu avi i el seu germà petit en un vaixell atracat al port i els ensenyarà una ciutat més divertida. Aniran per la gran ciutat en tota mena de transports: un patí, una motocicleta, un avió de joguina o per la via del tren, i coneixeran altres personatges.

Aquesta pel·lícula és una manera imaginativa i divertida de posar en escena les dificultats d’uns éssers diminuts situats en escenaris de grans dimensions, com els carrers i els edificis de la ciutat, dificultats semblants a les experiències quotidianes dels infants més petits, que trobaran en aquesta narració les referències a percepcions molt habituals per a ells.

Aquesta projecció ha estat possible gràcies a Drac Màgic, una associació que promou els clàssics del cinema infantil i familiar en català, i compta amb el suport del Departament de Cultura i la col·laboració de l’Obra Social de la Caixa.

La projecció està adreçada a nens i nenes a partir de 3 anys, acompanyats d’un adult, i tindrà lloc a la Sala de projeccions (planta baixa).

Per assistir-hi, caldrà recollir la invitació a l’Àrea Infantil i Juvenil abans del 30 d’abril. Màxim 4 invitacions per adult.

Us hi esperem!