Els escriptors lleidatans et recomanen les seves lectures imprescindibles!

A la Sala d’Adults hem incorporat una nova secció on hi trobareu els 10 llibres de lectura imprescindibles per alguns autors de les Terres de Lleida.

Amb el títol de “Els 10 de… Tertúlies literàries amb escriptors lleidatans” la Biblioteca dóna a conèixer els gustos literaris i les obres que més han agradat als nostres escriptors lleidatans, i invita a tots els usuaris a participar en una tertúlia literària al voltant de les obres escollides.
El primer autor amb el que hem comptat ha estat Emili Bayo, amb el que hem comentat els seus 10 llibres imprescindibles. Trobareu una petita guia de lectura de les sessions “Els 10 de…” a l’apartat de guies de lectura de la nostra web.

No perdeu l’oportunitat de saber què llegeixen els autors de les terres lleidatanes i de gaudir amb la lectura de les obres que curosament han seleccionat!

Visiteu-nos a la primera planta de la Biblioteca i emporteu-vos-les en préstec!