Programació d’activitats: de l’11 al 17 de maig

Dimarts 12 de maig
Curs d’alfabetització informàtica per a participants dels programes d’ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Dimecres 13 de maig

Cicle de cinema “Històries reals de denúncia social”. Projecció de la pel•lícula Pago justo, del director Nigel Cole. Durada: 113 min. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17’30 h. Lloc: Sala de projeccions.

“Els lleidatans a la Gran Guerra”. Conferència a càrrec de Joan Esculies, doctor en Història. Activitat complementària a l’exposició “Imatges per al record. La Gran Guerra en postals (1914-1918)”. Ho organitza: Serveis Territorials del Departament de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 14 de maig

Taller d’iniciació a la informàtica i a internet, a càrrec d’Eduard Montori, informàtic. Adreçat a usuaris sense coneixements d’informàtica. Cal inscriure’s prèviament a l’Àrea d’Audiovisuals (1a planta). Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Aula de formació.

“Els 10 de… Jaume Pont”. Segona sessió d’aquest cicle de trobades mensuals de petit format en les quals diversos autors locals presentaran i comentaran la seva obra i oferiran les seves 10 recomanacions literàries imprescindibles als assistents. Coordinat i conduït per Anna Sáez. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18’30 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Divendres 15 de maig

Reserva d’espai. Escola bressol del Centre Històric. Horari: 10 h.

Reserva d’espai. Col•legi Cervantes. Horari: 11 h.

Dissabte 16 de maig
Taller de navegació per internet i creació de correu electrònic, adreçat a membres de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca de Lleida. Ho organitza: PAH – Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Aula de formació.

Hora del conte en anglès. “Around the world”, a càrrec de l’acadèmia Kids & us. Ho organitza: Acadèmia Kids & us i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 12 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània
Debat virtual entorn l’obra Orgull i prejudici de Jane Austen.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.
De l’1 de maig al 30 de juny de 2015.

Exposicions

“Imatges per al record. La Gran Guerra en postals (1914 – 1918)”. Exposició que mostra reproduccions de postals propagandístiques de la Primera Guerra Mundial junt amb d’altres documents i textos explicatius, amb la finalitat d’evocar el conflicte de manera gràfica. Ho organitza: Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Hi col•labora: Fundació Antigues Caixes Catalanes – BBVA.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 5 al 29 de maig de 2015.

“Música i art”. Exposició que mostra els treballs dels alumnes de Batxillerat artístic del Col•legi Episcopal. Ho organitza: Col•legi Episcopal.
Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 4 al 30 de maig de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.