Programació d’activitats: del 25 al 31 de maig

Dilluns 25 de maig
Teatre llegit: taller participatiu de lectura expressiva en veu alta. Segona sessió. Coordina: Jaume Belló, director de teatre, dramaturg i professor d’interpretació de l’Aula de Teatre de Lleida. Per assistir-hi cal inscripció prèvia al correu bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Col•labora: Companyia impreVISIBLES. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dimarts 26 de maig
Curs d’alfabetització informàtica per a participants dels programes d’ocupació de Creu Roja Lleida. Ho organitza: Creu Roja Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Aula de formació.

Taller “Programa de lectura de Kumon”, a càrrec de Joan Tomàs de Kumon Lleida. Adreçat a alumnes d’Educació Infantil o primers cursos d’Educació Primària que encara no saben llegir o llegeixen amb dificultat. Cal inscripció prèvia al correu bplleida.cultura@gencat.cat.
Ho organitza: Kumon Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Trobada del grup de lectura de novel•la negra entorn el títol No emprenyeu el comissari, de Ferran Torrent. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col•lecció Local.

Dimecres 27 de maig

“La importància de la intel•ligència emocional”. Conferència a càrrec de Katia Medeles, directora del Centre MeiAn. Ho organitza: Centre MeiAn. Horari: 18’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 28 de maig

Taller d’iniciació a la informàtica i a internet, a càrrec d’Eduard Montori, informàtic. Adreçat a usuaris sense coneixements d’informàtica. Cal inscriure’s prèviament a l’Àrea d’Audiovisuals (1a planta). Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Aula de formació.

Presentació del llibre L’ADN sobirà del poble català, de Santiago Suñol i Molina. Intervindran Josep Borrell, escriptor i director dels Serveis Territorials de Cultura a Lleida, Josep M. Orteu, editor, i l’autor. Ho organitza: Llibres de l’Índex. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 29 de maig
Reserva d’espai. CEIP Pràctiques I. Horari: 10 h.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània
Debat virtual entorn l’obra Orgull i prejudici de Jane Austen. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.
De l’1 de maig al 30 de juny de 2015.

Exposicions
“Imatges per al record. La Gran Guerra en postals (1914 – 1918)”. Exposició que mostra reproduccions de postals propagandístiques de la Primera Guerra Mundial junt amb d’altres documents i textos explicatius, amb la finalitat d’evocar el conflicte de manera gràfica. Ho organitza: Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Hi col•labora: Fundació Antigues Caixes Catalanes – BBVA.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 5 al 28 de maig de 2015.

“Música i art”. Exposició que mostra els treballs dels alumnes de Batxillerat artístic del Col•legi Episcopal. Ho organitza: Col•legi Episcopal.
Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 4 al 30 de maig de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.