Aprèn català amb parla.cat a la biblioteca!

Conscients de la importància que està adquirint l’aprenentatge de la llengua catalana i de l’alta demanda de materials per part dels nostres usuaris hem destinat, de forma exclusiva, un ordinador per a realitzar aquesta tasca a través del parla.cat.

El parla.cat és un espai virtual d’aprenentatge que posa a l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana. Poden fer-se cursos de forma lliure o amb modalitat de tutoria.

Al marge d’aquesta eina, a la biblioteca podeu trobar-hi també un centre d’interès d’idiomes format per cursos, diccionaris i llibres de gramàtica i de lectura adaptada per a millorar el domini de la llengua.

I si a més a més voleu practicar-la de forma oral també tenim un grup de lectura fàcil en col·laboració amb el Consorci per a la Normalització Lingüística de Lleida.